Jak zmieniała się IKEA?


filmy korporacyjne wrocław
naklejki do druku https://booklet.pl/ Booklet - Producent naklejek, vlepek i etykiet samoprzylepnych
Przeczytaj również: Marketing towarów luksusowych
Chcąc wyposażyć dom czy mieszkanie, wielu Polaków udaje się do IKEI. Salony IKEI znane są z tego, że można w nich kupić niemal wszystko, co jest potrzebne do urządzenia mieszkania. Początki firmy sięgają połowy XX wieku.
To właśnie wtedy otwarto pierwszy salon IKEI. Salon sygnowany był charakterystycznym logo, który jednak znacząco odbiegał wizualnie od tego, jaki znamy obecnie. Koncepcja logo zmieniła się kilka lat później.
Jednak nawet wówczas projekt nie przypominał współczesnego. Logo składało się z nazwy firmy, która umieszczona została na brązowawym tle o nieregularnym kształcie. Pierwsze podobieństwo do współczesnego logo pojawiło się w 1967 roku.
Od tego czasu zmianie ulegała jedynie kolorystyka. W tamtych czasach logo było czarno-białe. Kilkanaście lat później zdecydowano się na czerwono-białą kolorystykę.
Dopiero w latach 80-tych XX wieku logo IKEI nabrało ostateczny wygląd. Logo ma symbolizować przede wszystkim jakość oraz funkcjonalność oferowanych produktów.
Przeczytaj również: Logo firmy Warta
Przeczytaj również: Czy logo zawsze trzeba zmieniać?
Polecane artykuły

Legenda Ryszarda Kapuścińskiego
pietrzak-zaune.depraca mechanik zielona góra Nie da się mówić o polskim reportażu wojennym, nie wspominając o Ryszardzie Kapuścińskim. Ryszard Kapuściński uważany jest za ojca polskiego reportażu. To w ogóle obok Stanisław Lema najczęściej tłumaczony na języki obce polski pisarz. Jego legendę zbudo

Najlepsze kluby
www.krls.org.pltermet minimax plus części Czasem mamy ochotę pojechać do innego miasta tylko po to, aby iść na imprezę. Tak, chcemy potańczyć, posłuchać dobrej muzyki, granej przez dj-a albo zespołu na żywo. Jednak kiedy już jedziemy te kilkaset kilometrów to chcemy żeby nie tylko muzyka była świetn