Czy logo zawsze trzeba zmieniać?


obsługa klienta customer service jak obsłużyć klientów jak wydrukować naklejki https://booklet.pl/ Booklet - Producent naklejek, vlepek i etykiet samoprzylepnych
Przeczytaj również: Czym jest metoda All on 6 i jakie są jej zalety?
Wiele firm z czasem zmienia swoje logo. Trend ten dotyczy także tych firm, które są rozpoznawalne na całym świecie. Tymczasem pewna firma dowodzi, że zmiana logo nie zawsze jest konieczna. Firmą tą jest Sony. Logo tej firmy jest niezwykle proste. Składa się na niego po prostu nazwa firmy. Nie ma żadnego symbolu. Również kolor czcionki jest standardowy i od zawsze był czarny.
Jedyne co zmieniało się na przestrzeni lat to rodzaj czcionki. Była to jednak zmiana kosmetyczna i tak subtelna, że wiele osób nie dostrzegło nawet tej zmiany. Z czasem jednak właściciele Sony postanowili nieco poeksperymentować. Zdecydowali się na to, żeby to konsumenci utworzyli logo. Z całego świata nadesłano kilkadziesiąt tysięcy projektów, jednak mimo tego, logo pozostało niezmienione. Właściciele Sony stwierdzili, że nie nadszedł czas na zmiany. Logo jest na tyle charakterystyczne i lubiane przez konsumentów, że nie trzeba go zmieniać. I wychodzi na to, że właściciele mieli rację.
Przeczytaj również: Jak przygotować się do zdjęcia pantomograficznego?
Przeczytaj również: Jakie są najnowsze trendy w zabiegach na twarz?
Polecane artykuły

Co to jest trasowanie?
https://www.ewpa.pl/seria_l-_ciagniki_o_sredniej_mocy.htmlhttp://www.michor.pl/ Aktualnie często obróbkę drewna prowadzi się przy użyciu nowoczesnych maszyn CNC, co umożliwia pominięcie wielu czynności, bez których dawniej obróbka była niemożliwa. Jednym z elementów klasycznego obrabiania drewna jes

Czy kobiety są narażone na bezrobocie?
www.antonioland.plwanna wolnostojąca Proces rekrutacyjny to najważniejszy etap w poszukiwaniu pracy. Od niego zależy, czy pracodawca zdecyduje się nas przyjąć, czy też złoży ofertę pracy innemu kandydatowi. Niestety, podczas rozmowy kwalifikacyjnej wiele osób czuje się dyskryminowanych, a w szczegól