Etykiety prostokatne i kwadratowe na butelki – wyróżnij swój produkt

Etykiety spełniają bardzo ważną rolę, jeśli chodzi o znakowanie różnego rodzaju towarów. Z reguły przykleja się je bezpośrednio na opakowanie, a na samej etykiecie znajduje się wiele różnych informacji o produkcie czy o danej firmie. Mogłoby się wydawać, że etykiety na butelki czy inne tego typu produkty to sprawa dość błaha, lecz jest zupełnie odwrotnie.

Głównie dlatego warto inwestować w dobrej jakości etykiety – tym bardziej, że jest to znakomity sposób, aby w ciekawy i oryginalny sposób wyróżnić swój produkt spośród wielu innych. Konkurencja jest dziś na tyle duża, że przewag swojego przedsiębiorstwa trzeba szukać w wielu różnych aspektach działalności. Popularnym rozwiązaniem są etykiety prostokątne bądź kwadratowe.

Obecnie w zasadzie na każdym produkcie, jaki wprowadza się do obrotu, umieszcza się etykiety – występują one w wielu różnych formach. W przypadku butelek zdecydowanie największym zainteresowaniem cieszą się właśnie etykiety kwadratowe i prostokątne, które idealnie nadają się do znakowania. Co jednak powinno się znaleźć na takiej etykiecie, aby rzeczywiście dobrze spełniała one swoje zadanie? Chodzi tutaj bowiem nie tylko o przekaz informacyjny (na temat produktu czy danej firmy), ale często także o pewną reklamę czy wyróżnienie danego produktu.

Wybieramy etykietę na nasz produkt – na co zwrócić uwagę?

Jednym z najważniejszych aspektów jest kształt etykiety – w przypadku butelek zastosowanie mieć będą etykiety prostokątne oraz kwadratowe, natomiast mamy też do dyspozycji chociażby etykiety okrągłe. Dziś tak w zasadzie można sobie zresztą pozwolić na prawdziwą dowolność, jeśli chodzi o wycięcie i dostosowanie kształtu danej etykiety. Kolejna sprawa to podłoże, na jakim znajdzie się etykieta oraz sam materiał, z jakiego zostanie wykonana.

Etykiety na butelki z reguły wykonywane są z papieru bądź folii – często zależy to na przykład od sposobu przechowywania gotowych już produktów. Warto przy tym wiedzieć, że etykiety na folii są bardziej trwałe od tych drukowanych na papierze – są one przy tym odporne między innymi na olej czy wodę, a zastosowanie odpowiedniej folii pozwoli nam na produkcję etykiet przeźroczystych (transparentnych). Jak więc widzimy, wybór odpowiednich etykiet do naszego produktu nie jest wcale taki łatwy – tymczasem może się to okazać kwestią kluczową, gdyż to właśnie etykieta bardzo często przyciąga potencjalnego klienta do konkretnych towarów i sprawia, że ci zaczynają się nimi interesować.